Zdjęcia panoramiczne Łomży

Witam, dziś chcielibyśmy przedstawić Państwu spojrzenie na Łomżę szerszym okiem a dokładnie mówiąc to panoramicznym. Zdjęcia tego typu powstają z połączenia kilku osobnych fotografii co daje ciekawy i zupełnie inny obraz oglądania prezentowanych miejsc. Panoramy obejmować będą zazwyczaj obszar około 180 stopni i dzięki temu pokażą nam znacznie więcej niż pojedyncze zdjęcia. Chyba jeszcze nikt nie podjął się pokazania Łomży w takim wymiarze dla tego pomyśleliśmy, że serwis historialomzy.pl zrobi to jako pierwszy. W pierwszej kolejności pojawiać się będą miejsca najbardziej znane. Można dopisywać własne propozycje miejsc, które warto by sfotografować panoramicznie i jak nadarzy się okazja postaram się je przygotowywać.

Zapraszam do oglądania zdjęć panoramicznych.

Temat ten będzie za każdym razem aktualizowany o nowe panoramy jakie będę tworzył w wolnej chwili. UWAGA! zdjęcia są bardzo długie i mogą wolno się ładować przy słabszym internecie.

[photonav id=’verticalscroll’ url=’http://historialomzy.pl/wp-content/uploads/2010/03/policja_s.jpg’ photo_width=4000 container_height=300 photo_height=408 mode=’move’]

 

4636 Ogólnie 1 Dziś
  
 

18 Komentarzy

  1. 26 marca 2010  12:32 przez Marzena Cichy Odpowiedz

    Wspanialy pomysl,ktory goraco popieram i za realizacje ktorego bede bardzo wdzieczna.Nie bylam w Lomzy 35 lat.Czasami wedruje w myslach po ulicach i miejscach z dawnych lat.Niestety moje wedrowki czesto sie urywaja,bo zapomnialam,co dalej lub gdzie wlasnie jestem.Poza tym Lomza bardzo sie zmienila.Takie panoramiczne zdjecia pozwalaja sie znowu "odnalezc".Prosilabym o zdjecie "rogu" Bernatowicza i Nowogrodzkiej.Stoja tam dwa budynki,a po miedzy nimi podworko.Tam zostawilam chyba moja dusze.Pozdrawiam serdecznie redakcje portalu.Marzena Cichy z Kassel(D).

  2. 26 marca 2010  20:18 przez T.P Odpowiedz

    Super sprawa, wychowałem się w Łomży. 19 - lat już nie mieszkam, i dzięki serwisowi mogę wrócić do atmosfery Łomży i mojego dzieciństwa.
    Wszędzie dobrze, ale w Łomży najlepiej !!!

  3. 26 marca 2010  21:15 przez pseudo-admin Odpowiedz

    Dziękujemy za miłe słowa otuchy. Przyznam szczerze, że tworzenie takiego portalu jest na prawdę pracochłonne i czasem uciążliwe gdy w koło brak pomocy. Jednak takie komentarze nas bardzo motywują bo wierzymy, że nasza praca nie idzie na marne i ktoś z tego korzysta.
    Zapraszamy do częstych odwiedzin oraz dzielenia się ze wszystkimi własnymi wspomnieniami, być może zdjęciami gdzieś schowanymi na dnie szuflady lub przynajmniej poinformowaniu znajomych o takim portalu.
    - Pani Marzenko "róg Bernatowicza i Nowogrodzkiej" postaram się w najbliższym czasie przygotować :)

  4. 28 marca 2010  13:56 przez Irminka Odpowiedz

    Świetne zdjęcia!gratuluję pomysłu

  5. 29 marca 2010  0:15 przez pseudo-admin Odpowiedz

    Koleje zdjęcie widok ze Starego Rynku.

  6. 29 marca 2010  8:47 przez Marzena Cichy Odpowiedz

    Witam!Kolejne zdjecie ma juz 360 stopni.Fantastyczne i zaslugujace na slowa wielkiego uznania.Prosze mi wierzyc,pobudza wspomnienia i naprawde pozwala sie odnalezc.Jestescie super portalem!!!Goraco pozdrawiam i zachecam do dalszych realizacji.Nasze miasto jest piekne i trzeba to pokazac.Jeszcze raz-dzieki,dzieki,dzieki.

  7. 30 marca 2010  1:05 przez pseudo-admin Odpowiedz

    Dziękujemy Marzenko :)
    Kolejne zdjęcie - Plac Niepodległości.

  8. 31 marca 2010  15:38 przez pseudo-admin Odpowiedz

    Z dedykacją dla Pani Marzenki, kolejne zdjęcie - róg Bernatowicza i Nowogrodzkiej.

  9. 1 kwietnia 2010  12:00 przez Marzena Cichy Odpowiedz

    Dziekuje za zdjecie.Tu sie wlasnie wychowalam,tu spedzilam-na tym podworku i w tym bloku na rogu-najwazniejsze lata mojego zycia.Ten okres musial byc szczesliwy,bo wracam do niego z wielkim sentymentem.Dzieki Waszemu serwisowi moglam sie znowu poczuc mala dziewczynka.

  10. 2 kwietnia 2010  10:04 przez Łukasz S. Odpowiedz

    Pod linkiem jest zdjecie panoramiczne Placu Niepodleglosci. Juz historyczne, bo sprzed wyburzenia cennego zabytku. Zdjecie wyglada na krzywe, gdyz teren jest pochyly, ulica Polowa idzie w dol.

    http://lh6.ggpht.com/_UBaMvOo3WUI/SfW_-mGqpyI/AAAAAAAAAVA/siTycSeYhxM/s1280/Panorama%20z%20okna.jpg

    Jezeli bedzie potrzeba, sluze oryginalna wielkoscia.

  11. maciek
    2 kwietnia 2010  11:02 przez maciek Odpowiedz

    Witam Ciebie Łukaszu serdecznie. Bardzo ładne zdjęcia. Dobrze, że wyeksponowałeś nieistniejący zbytkowy narożny budynek. Mógłbyś teraz zrobić zdjęcie tego miejsca z teraźniejszym budynkiem. Czy nie można tego zdjęcia dołączyć do pozostałych, by tworzyły jedną całość.

  12. 2 kwietnia 2010  11:38 przez pseudo-admin Odpowiedz

    @Łukaszu - nie dość, że panorama to również fajne ujęcie bo z nietypowej perspektywy gdzie mało kto ma okazję spoglądać na Plac Niepodległości, Teatr Lalki i Aktora, rondo Hanki B. i budynek o którym już wspomnieliście.
    - Dodałem Twoje zdjęcie do tematu.

  13. 4 kwietnia 2010  10:36 przez marco_polo Odpowiedz

    Pozdrawiam Lukasz, panoramy zawsze poszerzaja nam kadr, to fajnie popatrzec na miejsca niewidziane od kilku lat w rodzinnym miescie. Ja zrobilem kilka panoram Lomzy w 2000 roku, ale nie publikowalem ich nigdzie jak do tej pory , wtedy tez jeszcze nie mozna bylo uzyskac takiej jakosci cyfrowka. Byc moze wrzuce je na strone jako ciekawostke.Jesli chodzi o ogladanie, to wydaje mi sie bardziej praktyczne pokazywac panoramy 180 stopni gdzie mozna tez uzyskac efekt artystyczny, a te 360 widze bardziej bardziej przydatne do fotografowania wnetrz - tyle z mojej praktyki, bo mam zrobionych okolo 1000 panoram z Polski i Europy , glownie z Hiszpanii ...

  14. 4 kwietnia 2010  17:00 przez Marzena Cichy Odpowiedz

    Serdeczne dzieki dla marco_polo za inne ujecie mego bloku i podworka.Wspomnienia ozyly...bardzo piekne wspomnienia.Jeszcze raz dziekuje Wam wszystkim.

  15. 26 kwietnia 2010  0:25 przez pseudo-admin Odpowiedz

    3 nowe zdjęcia panoramiczne Łomży
    - ul. Zawadzka nocą
    - ul. Ks. Anny / Skate Park nocą
    - Cmentarz Żydowski

  16. 9 maja 2010  19:29 przez Łukasz S. Odpowiedz

    @Maciek Zdjecie jest zrobione z mojego okna, a zabytek wyeksponowalem zupelnie przypadkowo. Do glowy by mi wtedy nie przyszlo, ze ktos moglby go chciec zburzyc. Zdjecie nowej panoramy Placu niepodleglosci oczywiscie zrobie jak tylko znajde chwile wolnego czasu i bedzie ladna pogoda.

  17. 13 maja 2010  20:15 przez stanislaw sulewski Odpowiedz

    Piekne. Nieprawdopodobnie piekne zdiecia.

  18. 15 maja 2010  10:37 przez pseudo-admin Odpowiedz

    @stanislaw sulewski - dziękujemy i zapraszamy do częstego odwiedzania portalu.
    Dodałem nowe zdjęcie: Skrzyżowanie ulicy Nowogrodzkiej, 3 Maja, Plac Pocztowy. Przy pomniku Stacha Konwy i Urzędzie Pracy.

Zostaw komentarz

Twój e-mail nie zostanie opublikowany.